Biografia Lectora

Biografia lectora és un projecte impulsat per la Comissió de Biblioteca de l'IES Biel Martí, en col·laboració amb el departament TIC del Centre.
La seva finalitat és dur un registre de les lectures que fan els alumnes al llarg de la seva etapa d'Educació Secundària Obligatòria, en qualsevol llengua i assignatura, a fi d'obtenir al final del camí un certificat de lectures: la Biografia Lectora.

L'aplicació és oberta a la consulta dels títols de llibres que resten a disposició dels alumnes, però l'accés a les dades de lectures realitzades està restringit per als alumnes i professors del Centre.

accedeix al teu compte d'usuari

Serveis Informàtics IES BIEL MARTI. Novembre 2012

Licencia de Creative Commons
biografialectora by Joan Mercadal García is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-NoComercial 3.0 España License.